Papatya-18 Merhaba 38+1 günlük hamileyim belimden başlayan sancılar var vede adet olucak gibi sancılarım da oluyor doğum yaklaşmışmıdır artık acaba en son Salı günü gittiğim de nst de ufak ufak sancılar var demişti doktor
1cey Papatya-18 olabilir doğum sancısına benziyor tarifleriniz, ufak sancılar nstde çıktıysa zaten şimdiki de sancıdır. Duş alıp hastaneye gidin isterseniz.
Papatya-18 1cey doktor sancılar sıklaşırsa. Acile gelirsin demişti sık sık değil ama ara ara oluyor biraz uzun sürüyor