busra06_58 zayıf bir vücudun varsa çok yakında hissedersin ben 17 hafta 4 günlükken hissetmiştim ilk hareketini, o da pıt diye bişeydi sadece. Günlerce tekrar hareket etmesini bekledim ama hissedemedim, 19. haftanin içinde net bir şekilde hissetmeye başladım şuan 23 haftalık bebeğim ve 21+5ten beri hareketlerini dışarıdan hissediyorum hatta şuan eşim bile hareket ettiğini görebiliyor 🥲 birazcık daha sabır lazım 🙏