kayamoomss mrv2545 varda diyemiyorum yokta degişik bişey test bozukmu acaba erken gebelik alsaydın keske yada en garanti kan ver gecikmen var zaten
kayamoomss mrv2545 bende öyle hissediyorum stres yapma iyi düşün güzel olsun canım ama ne biliyim içimden sen gebesin demek geliyor insallah öyledir bebişlerimiz bizimledir kan verdin mi hiç
kpsslianne kayamoomss bencede var ama daha çok yeni bir daha test yapın bence adetib gecikmesini bekleyin benimde Bat 2 Nisan 🥲ben daha test yapmadım bekliyorum adet geçmesini ilk gebeliğiniz mi
kayamoomss kpsslianne hayır ilk degil 6 yasında kızım var bayadır istiyoruz hiç bir sorun olmamasına rağmen olmadı heycanlandım sanırım birde belirtiler olunca dedim bi test yapıyım 😊
kayamoomss kpsslianne hayır ilk degil 6 yasında kızım var bayadır istiyoruz hiç bir sorun olmamasına rağmen olmadı heycanlandım sanırım birde belirtiler olunca dedim bi test yapıyım 😊
kpsslianne kayamoomss benimde oğlum 4 yaşında iki aydır negatif bu ay bakalım bekliyoruz nasıl olacak oğluma korunmayı bıraktığım ilk ay hamile kalmıştım bu sefer böyle olunca stres oldum 🥹🤲sizin var gibi ama inşallah güzel sonuçlar alırsınız
kayamoomss kpsslianne pazartesi kan veriyim diyorum daha sağlıklı olur diye düşünüyorum inşallah sizinde vardır batlarımız aynı :)