sudeborakk hulyakn Yerleşme kanaması olabilir ama her ihtimale karşı siz bir doktora gözükün ne olur ne olmaz 🫶🏻
Yvhbb hulyakn hiç moralini bozma canım 3 kere düşük yaşadım ama gerçekten bir şekilde atlatılıyor inan ki en güzeli senin için hazırlanıyor bunu bir son değil güzel şeylerin bir başlangıcı olarak düşün inşaAllah en kısa zamanda rabbim kucağını doldurur🌸🌸
salihaturky hulyakn kimyasaldan sonra adet görmeden diğer ay hemen kaldım üzülme sakın kimyasaldan sonra daha kolay oluyor vücut kendini gebeliğe hazırlıyormus