hayatsu_ bende 6 aylık hamileyim geçenler de ağrım vardı ve sıvı akıntı baya vardı suyumun gelmesinden şüphelendim ve bir iki kez parça halinde akıntım oldu gecenin yarısında acile gitim yarın doktora gelip kontrol olman lazım dedi ertesi gün gitim bebeğin durumu iyidi ama doğumhaneye gönderip alttan muayene edildi suyum değilmiş enfeksiyondan dolayı bu durumu yaşamışım