SevgibiR bence epiduralsiz bir normal doğum gereksiz bir sancı çekme çabası böyle bir olanak varken neden acı çekesin ki ? Epidural den korkmayın söylendiği konuşulduğu gibi korkulacak bişey değil hepsi palvra iyi bir anastezi uzmanı olduktan sonra kesinlikle yaptrın derim 👍🏻
Suni sancı da aynı şekilde zaten ilk saatler sabahtan akşama gayet iiydim ben ,belki açılmam brz erken olsa epidural erken vurulsa son saatte o kdr ağrı çekmezdm bebiş ilerlemeye çalıştığı için o ara ağrı artıyo tabi ama dediğim gibi bende açılma brz geç başladı sonrada doğuma yaklaştı hemen.korkulacak birşey yok ben yaptıysam serumda bile bakamayan ben herkes yapar 😬