Ben 42 haftanın başında doğurdum kızımı hiç bie belirtim yoktu açılma yoktu bir gece bir kalktım dedim aha yatağa işedim😂😂 suyum gelmiş bide yeşil bizimki fazla durmaktan kaka yapmış 0 sancı ama hala bende mecbur sezaryana alındım ama iyi sezaryan diyorum 3 4 saate ayaklandım gelenimide kendim karşıladım bebeğimde baktım (sezaryan diye öneri yapmıyorum) sadece dönersen korkmayın Allah herzama. Kolaylığını veriyor