sibely12 cinsiyet partisi yapacağım için doktoruma cinsiyeti söyletmedim ama merakta ediyorum %99 net dedi sizdende tahminleri alabilirmiyim 🥰🤭
sibely12 emine1309 ay hadi inşallah 2 yaşında bir oğlum var gönlüm kızdan yana tabi öncelik sağlıklı olması ama erkeği tattığım için kız olsa fena olmaz 🤭
sibely12 kelebegim123 hakkımızda hayırlısı inşallah 2 yaşında bir oğlum var sağlıklı olsun farketmez ama kız olsa fena olmaz 🤭 16. Haftada kız gibi demişti belli olmamıştı 17 de erkek gibi dedi şimdi belli oldu anca
kelebegim123 sibely12 benimde öyle 1 oğlum var ve bende kız olsun çok istiyorum Sağlıkla gelsinler inşallah Cinsiyet neydi ?
sibely12 kelebegim123 bilmiyorum bugün gösterdi kendini ama oğlumda cinsiyet partisi yapmıştım bundada hakkı geçmesin diye yapmak istedim ozaman öğrencem inşallah