bsrelif Ben hiç memnun kalmamıştım,malum gününe denk gelmişim demek ki..
Muayene sadece 2 dk surmustu, ekrani bana çevirmedi, asistanina ölçümleri söyledi benimle göz teması dahi kurmadı hiç muhatap olmadı. Soru sormama firsat dahi vermeden daha ben yatarken üstüm acikken sıradaki hastayı çağırdı.