Srgn Eylül ayında kürtaj olmak zorunda kalmıştım yaşamla bağdaşmayan bir gebelik oluşmuştu o dönemden sonra 3 ay korunduk ve son 4 aydırda korunmuyoruz ama hamile kalamıyorum☹️Moralim çok bozuluyor bu ayda regli oluyor gibiyim karın ağrım başladı benle aynı durumda olan var mı dertleşmeye ihtiyacım var☹️
Dlktpl Srgn olmazmı 10 ay okce 20 haftalık bebegımı kaybettm bırsuru operasyon gecırdım ıkıaydır denıyoruz bıay cok belırtım vardı ama adet oldum sımdı yenıden dr a gitmeye basladım enfeksıyon falanmı oluyorımm acaba dıye yumurtlamadan sonra beyaz akıntım oluyor hep
anapanda12 Ama tavsiyem ilişkilerinizi yumurtlama haftasına denk getirirseniz şansınız artabilir 🤲Rabbim hayırlı olanı verir inşaAllah
anapanda12 Srgn Rabbim belki de en sağlıklı hayırlı olanı verir şuan imtihandasın sabrını ve O'na olan teslimiyetini test ediyordur Sabırlı ol İnşaAllah Rabbim hakkımızda hayırlı olanı verir 🤲