songulkrkc2133 bu 3.gebe durumum çok şükür ilk bebeğim hayatta 2. Buçuk yaşında şuan kanda pıhtı var mı diye baktırıcam birde bende perde var şuana kadar bişey demediler ama kesin kararlıyım aldırmak istiyorum perdeyi belkide o sebep oluyor böyle kayıplara Tez vakitte sağlıkla bir bebeğim daha olsun istiyorum Rabbim bu zor günlerimi kolaylıkla geçirmeyi nasip eylesin