Kızlar aşırı canım sıkıldı. Kanama alanı oluşmuş rahim ağzında. Tam da kalp atışını duymak için gelmiştik böyle bir şeyle karşılaşınca çok moralim bozuldu. Büyük değil sanırım kanama alanı ama maalesef böyle bir şeyle karşılaştık. Haftada bir iğne, günde iki kere de fitil verdi. Hatta gün ortası ağrın olursa öğlen bile tak fitili dedi. Normalde 8+1’dik ama 7+4 çıkmış ölçümleri. 😔