tahamommy Gizliyim 33 gibi kurmuştum odasını öyle görmek heyecan veriyodu 🥹🐣 35. Haftada kıyafetlerini yıkayıp yıkayıp kuruyunca beşiğin içine sermiştim tek tek sonrada ütüleyip dolabına yerleştirdim
krizantemmm Gizliyim 30 hafta civarı alınca kurmuştuk ilk gebeliğimde kırık vs varmı diye müsait odamda olunca kaldırmadık bir daha şimdi 36-37 de falan kurmayı düşünüyorum
aslmoms Ben 20 de kurdum.Aldığım herşeyi içine istifliyorum çnkü. Sadece ona aldıklarım hep içinde duruyor. üstünede birşey serdim.
Gizliyim tahamommy kıyafetleri yıkayıp utuledim bı cantamiz kaldı bende bu hafta kurayım beşiği toz olur die korktm
Asi_07 Gizliyim oda takımı 26 haftalıkken kuruldu anne yanı beşiğini de 32 haftalıkken doğuma kadar da kendime ve diğer çocuğuma vakit ayırdım zaten son aylarda ağırlaşınca pek bişey yapılmıyor bu haftalarda hazır edebilirsiniz
ikizannesiiiiiiii 2 yaşında kızlarım var geceleri bazen yanımıza geliyorlar çıkıp orda yatmaya alışırlar diye doğumdan sonra kurmayı düşünüyorum yanımda yardım edenlerim var o yüzden 5 dk kurulur