Selâmlar herkese, benim başıma gelmedi ama bir yakınım erken gebelik testinde pozitif gördü birkaç gün olmadan adet oldu. Ben de dün akşam erken gebelik testinde pozitif gördüm sabah tekrar test yaptım yine var ikinci çizgi. Silik değil ama çok net de değil bu arada. Şimdi sevinemiyorum bile adet olur muyum bu testler böyle yanılıyor mu? Yaşayan oldu mu erken gebelik testine güvenebilir miyim?