edaonyurtttt Kızlar 33+5 oldum bugün.Dünden beri göbek deliğimin çevresinde aşırı batma ve ağrı var.Yaşayan var mı bunu
elifcinarr edaonyurtttt bende de var o durum ya özellikle ayaktayken veya yürüyorlen göbek deliğimin o kısımda batma gini garip bi ağrı
Mara1 Bende de var şu an 38+3 üm iyice arttı. Hemen krem sürüyorum ufak masaj yapıyorum göbeğimi açık bırakıyorum yoksa fena batıyor ve acıyor. Benim plesanta ön kısımda ondan mı diyorum