Gecekusu42 Deleted33000 bende ilk defa duydum çok hoşuma gitti bu dönemde bide çok anlamlı geldi dinleyip duruyorum🤭☺️
Deleted33000 Gecekusu42 evet normalde belki dinlemeyecegin bı şarkıyı bazen öyle bı şekilde dinliyorsun ki birakamiyorsum dimi
Deleted33000 egeemomms yok yok değilim ben hamilelik serüvenini kapattım üç çocukla alayım kız yanımıza da hangi şarkıyı açalım
42havvanur Deleted33000 arayanım yok soranım yok eve yetemiyorum rahim agzı kısalıgım var iş yapamıyorum yemek yapamıyorum bu halimi bile bile arayanım yok maddi sıkıntı bi yandan daraldım bunaldım iyice valla