Berna1 tatlım ben 2 marrta ovülasyon testi ile yumurtladığımı öğrendim ve değerlendirdik 18 mart adet günümdü 16 martta hassas test yaptım negatif 18 mart sabaha normal ucuz kaset testle yaptım silik çizgi çıktı o yüzden benim gibi üzülmeyin sizde gününüzü bekleyin rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin