nevinbulyaman ayni durumdayiz seninle benimde 13+1 6. Haftadan itibaren igne fitil ve endol kullaniyorum kanama alanimda vardi benim dun gece benimde tekrardan kanamam basladi bebek iyi cok şükür sagsaglim kucagimiza alalim inşallah hamilelik zor bizler icin daha zor ama sabret bugunlerde gececek bebeklerimiz bizimle kalacak Allah’ın izniyle