turkmenoglu Kızlar testlerimi atıyorum kaç gün görenler olmuştur tuvalte girince peçeteye silince çok az kan geldi adet oldum sandım az önce girdim bir şey yok acaba adet başlangıcımı anlayamadım yerleşme kanaması dediklerimi şey mi ya da off 😣🥹
Ftmn123- turkmenoglu Adet en son nezamandı? Ben 28 Şubat’ta adet oldum da 28 günde bir adet oluyorum da bugün olmam lazımdı olmadım hayırlısı hakkımızda?
Meral_63 turkmenoglu benim de geçen ay öyledi az leke şeklinde geldi sonra adet oldum sen yine test yap bi adet günün ne zaman
turkmenoglu seeviim 10 dk sonra falan tekrar gittim hafif sarımsı arasında kahvemsi gib geldi şu an bir şey yok gibi hafif kasık ağrım var adet olacakmışım gibi
turkmenoglu bebegimle_ben 10 dk sonra falan tekrar gittim hafif sarımsı arasında kahvemsi gib geldi şu an bir şey yok gibi hafif kasık ağrım var adet olacakmışım gibi
turkmenoglu seeviim bu kanamayı görünce adet oldum sandım ama devamı gelmedi yine de negatif sonuç alırım diye stres yaptım bilemiyorum hayırlısı hakkımızda
seeviim turkmenoglu ben siz hatırlıyorum siz zaten geçen ay da regl olmamıştınız kısmet ya siz sağlıklı olun da çocuk bir şekilde olur
turkmenoglu seeviim aynen öyle geçen ay iki kere kan verdim negatif çıkınca doktora gittim söktürücü verdi onunla adet oldum ama geçen ay yumurtlamam falan olmamıştı bu ay takip yaptım oldu yumurtlama çatlama ama nasip bakalım 🥹❤️
turkmenoglu seeviim ben geçen ay göremedim sadece bu ay gördüm şükür bazen olabiliyormuş öyle ya hee ay yumurtlama olacak dşye bir şey yokmuş