topali bence gayet normal. Benim doktorum bebek icinde kilonun iyi bir sey olmadığını dusunuyor. Mesela 3 kg bebekle 4 kg bebeği doğurmak aynı şey olamaz mahvolursun diyor. Arkadasım 2.600 doğurdu ve doğumu güzel ve kolay geçti mesela. Kilo değil sağlıklı olup olmaması önemli. Ben hep dua ediyorum max 2400 2500 olsun diye ama bu ay 700 gr almış🤦🏻♀️ ben kötü beslendigim icin.