İlk çocuğumda gebelik zehirlenmem vardı sonraki gebelikte düşüğüm oldu şimdi 21 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda bebeğimi besleyen damarda kan akışının yetersiz olduğunu öğrendim doktor ecopirin başladı günde ne kadar aç tok birşey söylemedi nasıl kullanılcağını bilmiyorum bide siz kullandınız mı bir sıkıntı yaşadınız mı