orhismommmmmm valah çok iyimiş güzelim bizim bu ankarada varda hiç kayıt olmadım sağlık ocağında böyle bir bilgi verilmedi sadece hastanede söylediler hiç boş vaktim yok çocuklardan yetişemem diğe kayıt yapmadım sen iyi yaptın ilk gebeliğinse güzel olur senin açından cnm😊