cimcirikdoguruyor Eğer gereksizse kaçınılıyor. ama sonuçta bir durum var. Şiddetli ağrı/morarma varsa mecbur çekilecek. Tek bir bilek röntgeni, özellikle karın bölgesinden uzakta olduğu için bebeğe ulaşan radyasyon çok çok düşüktür.Zaten çoğu zaman kurşun önlükle karın korunur.
Kar zarara göre davranın. Eğer kırık/çıkık var diye eminseniz çektirin.
Basit buzla geçer diyorsanızda çektirmeyin.
%0 risk diye kimse garanti veremez