tahamommy Havin49_ biz yaklaşık 2.5 aylıkken bigaia kullandık 20 gün kadar sonra hiç gerek duymadık, probiyotik bu arada
tahamommy Havin49_ internette uyguna var ama güvenilir bulmak gerekiyor biz araştırmıştık bi ara ama gerek kalmadı, buarada bebişleriniz çıktı mı nasıllar
tahamommy Havin49_ çok şükür çok sevindim 😌 bizde gazdan çok çektik karnını hep zeytinyağ ile ovup tülbent sarıyodum ve üsten masaj yapmaya devam ediyodum bide ayaklarını çift kat giydiriyordum
tugbaustuntas Havin49_ ben nurse harveys kullanıyorum bu aralar aşırı gaz sorunumuz var iyi geldi bize bide zeytinyağıyla yada bebek yağıyla karnına masaj yapıyorum ayaklarını bisiklet çevirir gibi yapıyorum çıkartıyor gazını
Havin49_ tugbaustuntas ben yaptım ama zeytinyağı hem verdim hem masaj yaptım pek faydası olmadı sab simplex önerdi herles bende onu aldım daha gelmedi akşam hiç durmuyordu rezene kaynattım verdim rahatladı çok şükğr
Havin49_ iyiliktozu sağol cnm sab simplex aldım daha gelmedi bende durmuyor diye rezene kaynatıp verdim çok iyi geldi
Seloloo Havin49_ nurse harvey ishal etti sancı yaptı. Sab simplex kurtarıcımız yarım saat sonra fayda ediyor