Ftmn123- Kızlar 28 Şubatta adet olmuştum yani ozaman döngüm 27. Gününde normalde döngüm 28 günde bir adet oluyorum bugün de 28. Gün daha adet olmadım sancılarım dün den beri var ara ara olmazsam test yapabilirmiyimki?
Selim_Alparslan Ftmn123- şimdi al dene canım neden soruyorsun 🤭 Prodoctor erken gebelik testi öneririm 👍
Ftmn123- Selim_Alparslan Elimde test yok canım valla ama canım düzenli ilişki oldu anca yarın yapabilirim!
Ftmn123- Selim_Alparslan Sancılar akşamları oluyor birde bugün adet tarihim ya sabah oldu daha da olmadı?
baharsst Ftmn123- ben regl olucam sandim bi baktim hamileyim. Bugun 5+2 yim. Hala regl olucam agrisi var.
Selim_Alparslan Ftmn123- İlk haftalar ağrı vs olabiliyor canım yerleşmeden dolayı inşallah tutmuştur. Ayaklarını karnını sıcak tut 🫶😊
Ftmn123- baharsst Dünden beri sancılarım var çok agrı yapıyor ve bugün de sabah 7 gibi çok sancılandım şu anda yok ?
baharsst Ftmn123- evet normalde ben 1 gun agri çekerdim regliyken. Şimdi her gun agriyor. Normal ama.