zehra5454 Kızlar ben ilk oğluma evlendiğim gibi hamile kaldım 5 yaşına geldi bayadır çocuk istiyoruz olmuyor var mı böyle olan ne gibi bir sorun olabilir adetim vs herşeyim düzenlidir hiç şaşmaz
Happymami zehra5454 hiç bir sorun yokken 2.ye 7 ay üstüne kaldım bazen olabiliyor öyle Folibol Folik asit kullanım en son hamile kaldım
Zeyneplemutluluk zehra5454 ilk kızıma istediğim ay hemen hamile kaldım. İkinciyi istedik 1 ay olmadı diğer ay tuttu stres yapmamak lazım sanırım birde folik asit kullan diyorlar ben kullanmadım ama siz kullanın
betil_03 zehra5454 kızım 7 yaşında 1 sene bekledik olmayınca Dr gittim hormonlarını baktırdım rahimde polip olduğu söylendi engelliyormus hemen ameliyat oldum Dr rahim temizlenecegi için bıçak seveceği için daha kolay olacagini soylemisti bana zaten 15 gün iyileşme sürecinden sonra tam yumurtlama döneminde kontrole gittim o gün yumurtlama günüm olduğunu öğrendim değerlendirdim hemen hamile kaldım bu süreçte 3 4 ay boyunca folik asit ve d vitamini kullanıyordum.h
dy25 zehra5454 sanırım araya zaman gerince biraz geç oluyor ben de ilk gebeliğim düğümden hemen sonra oldu 2. 8 9 ay kadar sürdü
esme3066 Ben ilk kızıma ilk ayda hamile kaldım. İkinci bebeğim için 5,5 yıl bekledik. Sonra düşünmeye başladık. 5. Ayda hamile kaldım. Ama artık ümidi de kesmiştim. Hamilelik kolay bi şey değil, stres yapmadan beklemek lazım
zehra5454 Bende 3 yıldır bekliyorum vardır bir hayır deyip ama insanın canı sıkılıyor bir sorun mu var acaba diye sizce doktora gidiyim mi yoksa folik asit içip bide öyle mi deniyim
gmz585 Kızıma 3. Ayda hamile kaldım kızım 6 yaşında 9 aydır 2. İstyorux henüz olmadı hiçbir sorun görünmüyor bu ay çatlatma iğnesi kullandık
zehra5454 İnşallah olur canım peki neden ilk gebelikten sonra çatlatma iğnesi kullanılır yani sebebi neymiş
Ayse_3065 zehra5454 ben oğlum 7 yaşına girecek.evlendigim ilk ay kaldım sonra oğlum 4 yaşına girince istedim olmadi geçen sene sağlıksız gebelik geçirdim.bu sene aşılama yaptım tuttu yine sağlıksız
aybarsmom16 zehra5454 ilk oğluma istediğim ay hamile kaldım. 1 yıldır çok düzenli olmasa da deniyoruz ve olmuyor bi kere kimyasal geçirdim bu sürede. Herşeyime baktırdım temiz bi sorun yok ben de anlamadım. Ama bu ay belirtim çok
oguzkaann zehra5454 3 yıl biraz fazla 1 yıl içinde olmuyorsa başvurmanız gerekiyor doktora önce bi doktora gidin o sizi yönlendirir ona göre bakarsınız bende ilkine hemen hamile kaldım ikinci 8 ay sonra oldu
mommymon zehra5454 herkesin sanırım 2. Uzun sürmüş benimde oğlum 4 yaşında ekimde boş gebelik geçirdim bu ay denedik ama olmadı maalesef ilk tekte olduğu için umutlanmştım diğer ayı değerlendireceğiz artık
merveasd Tek çocukta kalmayı kimse düşünmüyor galiba :( ben hep tek çocuklu aileler görüyorum çalışan kadınlar 2.istemşyor
Ftmnur11 zehra5454 kadın doğuma muayene olmakta fayda var :) Arkadaşların dediği gibi stres en büyük sebebi bence de
Brcmmm Ben kızıma ilk denemede hamile kaldım. 7 yaşında uzun süre düşünmedik. Yazın tekrar çocuk düşündük Ekim ayın da ama onda da kimyasal gebelik oldu yine tekrar başladık bu ay ovülasyon testi kullandım umutlu gibiydim ama sanki adet olacak gibim inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏