Evlendiğim ilk yıl bebek düşünmüyordum. Bi ay adetim 2 gün falan gecikti. Bu arada aşırı düzenli adetlerim vardır. Bende acaba yanlışlıkla hamile mi kaldım dedim. Bi sürü test yaptım çıkmadı.Sonra forumlarda yanlışlıkla hamile kalanları testlerin sonradan değiştiğini falan gördüm. O kadar ikna oldum ki😂 ve o ay tam 18 gün gecikti adetim. Doktora gittim bana hamilelik beklentimin hormanlarımı etkilediğini bu nedenle bu kadar geciktiğini söyledi. O yüzden sizdr etkilenmiş olabilirsiniz. Etkilenme olmasa bile çok nadir de olsa böyle gecikmelerin olduğu aylar oluyor, etkilendiğin bi olay, üzüldüğün bi şey, hava değişikliği, şehir değişikliği bi sürü etken var