ecemiyy Kızlar Reglim üç güne yakın gecikti dün test yaptım birşey çıkmadı bugün böyle adetim düzenlidir normalde
azra01 ecemiyy bazen çıkmıyor canim benim de 3 gün geçtiği halde silik çıkmıştı gec döllenme diyorlar ona
mervekalkann ecemiyy 2 gün daha bekleyin bence tekrar yapın benim 4 gün gecikince yapmıştım kıpkırmızı çıkmıştı.
hollyymollyy Çizgi var, değer düşükse böyle cıkması normal. Regl günü olarak değil de şüpheli ilişki ğzerinden kaç gün geçti? İnsallah pozitiftir🥰
melisasak35 ecemiyy benim 7.ci gün tesste çok belirgin çıkmıştı bence 3 gün sonra falan tekrar deneyin en garantisi
Selim_Alparslan mervekalkann bende 7 gün gecikme ile yapmıştım iki gebelikte de resmen ben buradayım anne diyordu 🤭🩷