Bugünkü sohbet konumuz bu olsun🌼
Sizler nereye gelin gittiniz? Aynı şehirde mi kaldınız yoksa uzak bir yere mi gittiniz?
Bir de şu konu çok aklımı kurcalıyor:
Sizce iki aileye de yakın olmak mı daha avantajlı, yoksa her ikisinden de biraz uzak olup kendi düzenini kurmak mı?
Gurbet gelin olanlar özellikle sizler…
Zor mu gerçekten? Alışma süreciniz nasıl geçti?
Artıları eksileri nelerdi?
Yorumlarınızı çok merak ediyorum 🤍