merveylmzmerve Süt gelsin diye neler yaptınız arkadaşlar 2 gün oldu bir damla sütüm gelmedi ne yapacağım bilmiyorum cok yoruldum sezeryan doğum bu arada işe yarar yöntemi olan var mı ?
biranneadayi1 Sağım yap sürekli, vazgeçme. Sıcak duş. Bol su, protein ağırlıklı beslen. Ve bebeğin kabul ediyor mu bilmiyorum habire emzir dur , sürekli kucağında tut, ten tene temas yap sev öp kokla kucağından ayırma , sütün gelecektir
gogirl Süt gelmese bile emzir uyarıcı olmadan süt gelmez canım bebek dokunsun çeksin ki hormonlar devreye girsin