babyou ay bi arkadaşımın oğlu da öyla balıklara sevdalıydı hadi fanustaki neyse de hamsilerin önünde ağlardı ayrılmazdı balıkçıdan, adam bi tane eline vermiş en sonunda 🤣 bi kere de üsküdar da balık tutan birinin kovasından almıştı 🤣 bende en son ona hamsili kalem aldım çok sevdi 😅 evde fanus değil de küçük bi akvaryum yapıp içine sarı prenseslerden çikletti sanırım alabilirsiniz uzun ömürlü oluyolar