Kızlar selam, benim 12 ve 10 haftalık kayıplarım var. Şuan tekrar hamileyim bugün 6+0 olduk. Kalp atışı düşük çıktı biraz 93 çıktı. Doktorum haftaya teyit edelim dedi. Böyle olup sonradan hızlanan oldu mu? Korkuyorum 😔
Progestan, oksopar, aspirin kullanıyorum.