6 yıldan sonra çocuk istedik ilk başta heveslendim sonrasında çok düşünceye kapıldım. Çalışıyorum, rahatlığa alıştım, kesintisiz uyuyorum bir daha aynı şeyleri yaşayacam diye biraz depresif hallerim oldu taki düne kadar. İlk defa tekmesini hissettim şimdi işteyim ve o kadar narin tekme atıyor ki Allahım dünyanın en güzel hissi olabilir. Şuan sabırsızlıkla kucağıma alacağım günü bekliyorum. Rabbim bu duyguyı tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 🥰