gmzgmz98 23 haftalıkken aldım ilk eşyalarını. Ama beşik, yatak, araba gibi şeyler almadım. En acil şeyleri aldım erken doğum ihtimaline karşı. 20 gün sonra da yatağa bakarız heralde. Öyle öyle hallederiz diye düşünüyorum. Erkenden ziyade biraz bütçeyle alakalı. Malum zamlar geliyo. Hepsini aynı anda alsak çok masraf büyük gelir. Hem de yorucu olur. Çok alma yine de. Minik başla. Büyük eşya alıcaksan sadece 1 tanesini al.