Filizismail Kızlar 20+5 günlük hamileyim dün kanamam oldu bugun sabah yine oldu doktor düşük tehliken var dedi nolur dua edin belim çok ağrıyor 😥
silacetin88 Filizismail çok geçmiş olsun haftanız da baya varmış düşük tehlikesi için biraz geç değil mi ama ya bebeğiniz ne durumda peki
Sevcanesme Filizismail 5 aylık değilmi canım nasıl düşük yapabilirsinki 5 ayda düşük riski olurmuymuş
Candaan Filizismail canim hergun elini karnına koy ve 1 tesbih Yâ mubdiu çek düşüğü önler ve tam vaktinde dogsun diye inşaAllah
Enstantane Daha önce hiç olmuşmuydu kanaman 😔rabbim şifa versin inşallah selametle zamanı geldiği zaman bebeğini eline alırsın inşallah
Filizismail silacetin88 bebeğin durumu iyi dedi ama tehliken var dedi benim belime ve karnıma ağrılar giriyor
Sevcanesme Filizismail şaşırdım gerçekten Allahım şifasını versin inşllh bişey olmaz canım Allahım sana bağışlasın sağlıklı bir şekilde
Sevcanesme Filizismail canım bide ayaklarının altına yastık koy ve bol bol dinlen hiç kalkma canım inşllh geçer bu teklike
Sengulkrgz Filizismail yok yahuuu sanmam yaniii nasil dusecek tobe tobe...icini ferqh tut sen bir sey olmaz allahin izniyel