aysgl330633 Selam canım anneler, Günaydınnnn, Bugün de böyle bir şey sormak istedim. Nasılsınız , keyifler nasıl??? Evet😍 soru başlıkta, En sevdiğiniz içecek ve atıştırmalık. 🥰Benim ev sevdiklerim kola ve halley 💕
Deleted33000 aysgl330633 günoşkiiii benim en sevdiğim içecek soğuk kahve atıştırmalık ta canga ay çok severim ya gerçi ben yemek yemeyi çok seven biriyim hepsi benim bebeklerim😂😂😂😂😂💗💗
aysgl330633 Deleted33000 soğuk kahveyi niyeyse sevemiyorum bende çantayı çok severim sayacak olsam zaten forum taşar🤣🤣
mervekalkann aysgl330633 selaaamm🌸 Ben Kahve bağımlısı olduğum için kahvenin her türlüsü ve dondurma diyebilirim bu aralar dondurmaya fena sardım.
aysgl330633 mervekalkann hm algidanın yeni dondurmasını henüz keşfetmedim aklım hala yiyeöediklerimde🤣🤣