Selenay147 Kızlar selam 5+3 um doktordan çıktım kese ve yolk saçı gördük çok sukur ama gece ınanılmaz kasık agrım oldu uykudan uyandım hala ara ara gırıyır adet agrısı gıbı cok korkuyorum bu durumu yasayıp gebelıgı saglıklı ılerleyen var mı
baharsst Selenay147 bende 5+2 oldum. Keseyi 4+5 ken vajinal ile gördük. 1 nisanda 6+0 ken gideceğim. İnşallah bebiskoyu goruruum. Kasik ağrım benimde hep var normal olduğunu söylediler..
kartanesii_ Selenay147 daha çok erken, regl döngünüzde yaşadığınız ağrıları bu dönemde yaşamak çok normal. Burada bu durumu yaşamış çok kişinin yorumunu gördüm zamanında benimde adet. Sancılarım oluyodu regl olmam gereken zaman diliminde..
eliftayfun baharsst bende 6haftalik keseyi gördüm dün 1nisan kalp atışı için gidecegim kese resmini atabilirmisiniz
baharsst Selenay147 evet evet. Birden agri giriyor sonra geçiyor günde 7-8 kere oluyor. Ani kalkınca, sabah gerilince, yada hapsururken oluyo hepsi normalmiş ama ❤️ hatta ben ilk regl Olcam dedim hamile değilimdir dedim şok olmustum ogrenince😅
baharsst eliftayfun tam 6+0 miydi. Resim nasil aticam bilmiyorum. Benimde 1 nisanda 6+0 olacak. Bakalim görebilecek miyim
eliftayfun baharsst mm nerden bakıyorsun en başta sayfanın sol tarafında üç çizgi var ordan yada burda görsel ekleden