eftelya257_ Ben aşılama oldum bebegım adet günüme göre şuan 7+2 günlük ama aşılama günüme görende 5+5 günlük oluyor hangısıne göre gitmeliyim kalp atışını ne zaman duyarım
zfrnemos eftelya257_ bebekten bebege degısıyor acıkcası bende catlatma oldum catlamadan 1 ay sonra duydum 2 aylıktı regl tarıhıme gore 8+2 de duyduk
zfrnemos eftelya257_ gec dollenme olabılır ne kadar tedavıylede olsa ama 6 da gıt duymazsanda endişelenme 2 hafta sonra bıda gıdersın hayırlı olsun ınsallah saglıcakla gelsın 🌸