Ftmnur11 Kayseri fakültede önereceğiniz kadın hastalıkları ve doğum doktoru varmı ? (Gebelik muayenesi için) İlgili bilgili anlayışlı olması önemli.dogum yapanlarda yazarsa çok iyi olur 😊 Bide ücret hakkında bilginiz varsa yazarsaniZ sevinirim
leylaa684_ Ftmnur11 canım ben erkilet kadın doğum hastanesine gidiyorum doktorum Kıvanç Şahin çok memnunum çok anlayışlı ,çok iyi bir doktor bir git derim 🥰🥰
cey38 ben Erciyes kartal hastanesine gidiyorum Özlem katırcı gebeliğin başından beri 32 haftayım ve doktorum çok iyi