Kızlar herkese merhaba kendi doktoruma randevuyu geç verdiler çok hastası olduğu için nerdeyse 2 ay üstü gitmiş olacağım öyle olursa. Bir defalık Tokat Devlet Hastanesine gideyim diyorum şeker yüklemesi yaptırmak için ve bebeğe ultrasonda bakılması için. Tokat Devlette hangi doktora gidiyorsunuz memnunsunuz? Bilenler varsa yazabilir mi?