İlk gebeliğim beneğim için hangi bedenden kaç kıyafet almalıyım hiç fikrim yok şu an sadece 2 takım hastane çıkışı ve 10 zıbını var 2 tane 1-3 ay alt aldım. Yazın doğacak diye zıbın ve alt giydiririm diye düşündüm. O 2li takımlardan kaç tane alayım? Bide gelecek aylar için stok yapmalı mıyım? 0-3 ve 3-6 ay gibi