_ebrugenc Ben 29 haftalık hamileyim başlangıçta 69 idim sonra 67 ye düştüm şuan ise 73 kiloyum sizce az mı kilo almışım normal mi
yagmuryig _ebrugenc oğlumda 73le hamıle kaldım 94le doğuma gırdım bunda 93le hamıle kaldgmı ogrendım 96kiloydum en son doğuma herlde 150kıloyla gırerım artık daha 13+5iz
melisa_dfj _ebrugenc 20+1 haftalık hamileyim 58 ile başladım şuan 67 kiloyum yaklaşık 9 kilo aldım 🥹 doğuma kadar bir 10 kilo daha alırım herhalde
kardelen1234567 Tam 29 haftalık hamileyim ve 20 kilo aldım 🥲🥲🥲 ancak başladığım kilo zayıf olduğu için onun avantajını yaşıyorum suan 68 kgyum
_ebrugenc kardelen1234567 maşallah allahım sağlıklıca kucağınıza almayı nasip etsin ben kilo mu alamıyorum yoksa kontrollü mü gidiyo hiç Bilmiyorum yediklerime de öyle dikkat ettiğim felan yok normal yiyorum işte herşeyden her zaman olduğu gibi öyle çok Açık bir iştahım da yok normal yani Bebeğiniz kaç kilo şuanda
kardelen1234567 _ebrugenc bebeğim 2 hafta önce gittiğimde 1 kg idi 27. Haftada normal dedi haftasına göre ama bilemiyorum 🤦🏽♀️ sizin kaç kg bebişiniz
_ebrugenc azra01 acaba kadından kadına ve bünyeden bünyeye göre değişiyor mu Önemli Olan aslında kaç Kilo aldığımızdan ziyade bebişlerimizin sağlıklı olması Çok şükür bir problem yok ama sadece az mı kilo alıyorum bebişe yetiyor mu yediklerim diye çok kaygılanıyorum ben
azra01 _ebrugenc malesef bizim aldığımız kilo bence bebegi etkilemiyor çünkü ben kızımda 18 kilo aldım ama kizim 2 buçuk kilo dogdu cok küçüktü yani aldığın kiloya bakıp kaygı yapma canim
asliulusoyaydin _ebrugenc çok kilo almanız demek bebek çok iyi besleniyor anlamına gelmiyor endişelenmeyin. Bebeğiniz zaten sizin depolarınızdan besleniyor. Hamileyim diye daha fazla yemenize gerek yok. Sağlıklı ve temiz beslenmeye dikkat edin, doktorunuzun verdiği takviyeleri düzenli kullanmaya dikkat edin yeterli. Az kilo almak doğumunuz açısından da size kolaylık sağlar gönlünüz ferah olsun 🌸
hollyymollyy 17 hafta -1kg. Çok yüksek kiloda hamile kaldım bu süreçte 5-6kg vermiş olsam çok iyi olacaktı🥲 Sizin kilo almanızın bebeğe yararı yok ki, önemli olan bebeğin gelişmesi hiç öyle düşünmeyin☺️
_ebrugenc hollyymollyy bugün kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne diyecek inşallah kilo almıştır bebişim 🫠
_Aleyymom_ ben daha 14+5 haftalığım 72 civarıydım hamile kaldığımda şuan 76 4 kilo aldım korkuyorum daha almaktan çok takmamaya çalışsam da dışarıdan ‘çok kilo almışsın’ laflarını duymak yavaş yavaş sinirlermi bozmaya başladı herkes çok bilmiş 😒
nkkl _ebrugenc 29 haftalığım 14 kilo aldım ama çok zayıftım anca toparladım herkes hala zayıf olduğumu söylüyor göbeğim 6 dan sonra çıktı bebişin kilosu da güzel herşey yolunda olduktan sonra kiloyu çok takmıyorum önemli olan bebiş
Elif_dasbas 33 haftalık hamileyim ve tüp bebek tedavisi ile hamile kaldığım için 75 kilodan 83e kadar çıkmıştım iğneler ve haplarla. 83kiloyla hamile kaldım ve şu anda 96 kiloyum. Bende şimdilik takmıyorum kiloya bebeğim iyi olsun da gerisi zamanla gider.
mavisanne0 _ebrugenc uygulamaya göre 32 doktora göre 33 haftalık olduk 52kg ile başladım 68 kg olmuşum 🤭🤭
sevvalinwonderland 11+6’yım, daha yolun çok başındayım. ben maalesef biraz kilolu hamile kaldım, 82 ile. doktorlar da yeterince zorbaladılar kilo ver vs diye. 79’um şu an. ama 1. trimester bitince daha da kilo vermeyi düşünmüyorum. hayırlısı artık. bebeğim sağlıklı çok şükür.
melisakucuk sevvalinwonderland bende boyum uzun ama kilolu hamile kaldım bende çok korkuyorum bu durumdan