yarendemirci579gmailcom Bu ay 7 gün gecikme yaşıyorum doktorada gitim hiç bişe yok dedi adet olmam için iğne yazdım ya varsa
tatlibiri yarendemirci579gmailcom test yaptınız mı normalde bıraktıktan 2 gün sonra kan gelmeli en azından leke vs
pims yarendemirci579gmailcom inanın 7 gün gecikme çok değil adet söktürücüyü yinede siz içmeyin bence biraz daha bekleyin ne olur ne olmaz