babygirl02 2.ayda kesmemi istemişlerdi kontrolde bende doğduğu günden itibaren silikon uç ile emzirmiştim.Bulunduğunuz şehirde şehir hastanesi mevcutsa çocuk polikinlikler kısmında laktaston bölümü oluyor size bıraktırmak için yardımcı oluyorlar.Bizde sıkıntı yoktu istemelerinin tek sebebi anne bebek bağı-ten tene temastı.