Bence kendi sancılarınız daha yönetilebilir olur biraz daha sabır artık hepimizde bıçak kemiğe dayandı sanırım 37+4 benimde regli olucakmış gibi sürekli bir sızı var karnımın için yanıyor sanki hafif hafif ilk doğum bunlar normal mi bilemiyorum yarın kontrolüm var bakalım neler olucak 🤦🏻♀️