mlkekyaa0gmailcom bebişim yara olan uca en iyi anne sütü geliyor aklında bulunsun ve göğüs ucunun nemli kalmamasına dikkat et peçeteyle mutlaka sil Allah korusun mastit olma. Gebe okuluna gittim orada bebeğin memeyi doğru tutması için göğüs ucundaki yuvarlak kısım var ya orayı bebeğin damağına tutturdugun zaman iç güdüsel olarak emmeye başlıyormuş o emdikçe sütün çoğalacak ✨️