maco61 Momlife_ 1kg ölçüldü o haftalarda. Ya bazen usg 3 aşağı 3 yukarı yanlış ölçüyor ona pek inanmıyorum bana önce diyo ama bilmiyorum Eltime 3500 doğar dedi çocuk 2900 doğdu düşün sağlıklı olsunda
alicsyndrome 25+2de 930larda dedi yanlış hatırlamıyosam. Şekerden dolayı biraz dikkat et haftasından biraz önde gidiyo dedi