Selam kızlar 6 haftaya kadar beta düzenli arttı ama kese görünmedi dün gece kan verdim 2 binlerde çıkan beta 1400 lere düşmüş doktor muane etti şükür dış gebelik değil kimyasal dedi. Daha öncede kimyasal yaşadım ama adetle beraber bitti betada bu kadar yükselmemişti. ama bu sefer beni mahfediyo kanamam da yok gibi leke leke devam ediyo kıvrandıran sancı değil ama rahatsı edici bi ağrı var ne yatırıyo ne oturtuyo. Bu şekil ağrılı geçiren oldu mu 🥹