nupeh Kızlar 5+3teyiz doktora 10 gün sonra gideceğim çok heyecanlıyım günler geçmek bilmiyor. Kaçta duydunuz kalp atışını? Konuşalımmm
beraydogru nupeh Hayırlı olsun canım 6+5 te duyduk biz vajinal baktırmak istemediğim için ertelemiştim biraz
bbaskal nupeh İlk gebelikte 4 haftada öğrendim 5.haftada kalp atışı net duyuldu zaten doktorum vajinal bakmıştı iyice emin olmak için, ikinci de 6 haftalıkken öğrendim ama 8 haftada net bebeği gördük kese boştu
bebeybi nupeh 4 martta duydum (7 haftalık) daha erken duyabilir miydim bilmiyorum biraz bekleyerek gittim randevuma, sağlıkla gelsin bebişlerimiz🥰
baharsst nupeh bende 5+2 deyim. 4+5 de kese gördük. 6+0 da gideceğim. 1 nisanda. Umarım görürüz bebisi ve kalp atışını 🫠🫠
gamzeakarsu17 nupeh baktıracağın cihazın kalitesine göre değişir.5 haftada bebeğin kalbi atmaya başlıyor ama devletin cihazları yakalayamıyor bazen.o yüzden oyalanmakta fayda var.gelmişken duyun diye alttan bakabilir onu istemiyosanız 1 hafta daha geç gidin
emine1309 hayırlı olsunnn 5+5 de devlet hastanesinde gebeliğimi öğrendim, 6+4 gibi birde özele gidelim demiştik orda çok hafif duymuştuk bebişimizin kalp atışını :) umarım en kısa sürede duyarsınız