silacil Hamileliğimin 8. Ayındayım sütünün gelmesi lazım diyor herkes hala gelmedi bunun için yapabileceğim bir şey var mı ?
erikarpuz silacil gelmesi lazım değil ki benim hamileyken sütüm hiç gelmedi ama doğum yaptığım gün gelmeye başladı
snycl silacil ne alaka ya kim uyduruyor bunu herkesin aynı değil hamileyken değil doğumdan sonra gelecek
dilaradoyan silacil doğum olmamış ki daha. Şu an memenin süte ihtiyacı yok 🤷♀️ doğum olunca gelebilir süt